Gå til hovedindhold
Kombardo Expressen Help Center startside Kombardo Expressen
  • Indsend en anmodning
  • Log ind
  • Indsend en anmodning
  1. Kombardo Expressen
  2. Spørgsmål og svar
  3. Bestilling/Ændring

Bestilling/Ændring

  • Andet
  • Hvor ser jeg, om KOMBARDO EXPRESSEN tager færgen eller broen?
  • Hvor kan jeg se, hvilke byer KOMBARDO EXPRESSEN kører til?
  • Vi er en gruppe, der har booket billetter sammen, og nu har en af os fået brug for at ændre sin billet. Kan vi ændre én billet, mens de andre i gruppen rejser sammen som planlagt?
  • Jeg er kommet til at skrive den forkerte mail, da jeg bookede billet. Kan I hjælpe?
  • Gæster med særlige behov
  • Hvor meget bagage må jeg have med?
  • Må jeg have mit kæledyr med på KOMBARDO EXPRESSEN?
  • Kan jeg få min cykel, barnevogn eller mit el-løbehjul med?
  • Kan jeg slutte min rejse, når jeg kommer i land med færgen?
  • Kan jeg stige på/af bussen på havnen?
  • Skal jeg printe min reservation?
  • Jeg er blevet forhindret i at rejse, og har givet min billet væk. Koster det noget at ændre oplysninger på min booking?
  • Hvorfor skal jeg registrere mine oplysninger, når jeg skal med KOMBARDO EXPRESSENs busser, som sejler med Molslinjen?
  • Hvornår skal jeg betale for min reservation?
  • Hvilken betalingsform kan jeg benytte til at købe en billet?
  • Kan jeg fortryde min reservation?
  • Kan jeg ændre min billet?
Kombardo Expressen T: +45 70 10 14 18
English (GB) Svenska